განათლების ინტერნაციონალიზაციის გამოწვევები: აღმ. საქართველოში გაცვლით პროგრამებზე სტუდენტების ხელმისაწვდომობის კვლევა გენდერულ ჭრილში
Keywords:
საკვანძო სიტყვები არ არისAbstract
მიზანი - საზღვარგარეთ გაცვლით პროგრამებში მონაწილეობასთან დაკავშირებული გენდერული პრობლემატიკის გამოვლენა. კვლევის ჰიპოთეზა: გენდერული სტერეოტიპები, კულტურული ასპექტები და ოჯახური ტრადიციები საქართველოში უარყოფით გავლენას ახდენს სტუდენტთა გაცვლით პროგრამებზე თანაბარ წვდომაზე (ეს პრობლემა ეხება გოგონებს, რომელთა საზღვარგარეთ „გაშვების“ საკითხს აქ ხშირად ოჯახი წყვეტს).
Downloads
Published
2020-08-12
How to Cite
ეკატერინე ბენიაშვილი. (2020). განათლების ინტერნაციონალიზაციის გამოწვევები: აღმ. საქართველოში გაცვლით პროგრამებზე სტუდენტების ხელმისაწვდომობის კვლევა გენდერულ ჭრილში. Editions of East European University. Retrieved from https://journals.eeu.edu.ge/index.php/issues-of-european-integration/article/view/51
Issue
Section
Conference proceedings
License
Copyright (c) 2020 EEU Collection of Scientific Papers

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.